З досвіду роботи




Підсумкова науково-практична конференція

за результатами ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу авторських програм

практичних психологів і соціальних педагогів «Нові технології у новій школі»

22.05.2019



21 травня 2019 року в Міністерстві освіти і науки України завідувач Навчально-методичного центру психологічної служби Олександра Приведа та переможець ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу авторських програм практичних психологів і соціальних педагогів  Курчик Іванна Василівна, соціальний педагог Шклівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів імені Мар’яна Корчака Яворівської районної ради, взяли участь у підсумковій науково-практичній конференції за результатами ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу авторських програм практичних психологів і соціальних педагогів «Нові технології у новій школі» у номінації «Профілактичні програми».

Привітав учасників зібрання Перший заступник Міністра Павло Хобзей, який наголосив, що сучасна освіта неможлива без психологічного супроводу та звернув увагу на вчителя, на якому тримається вся освітня реформа.

Багато теплих слів до учасників конференції було сказано Юрієм Завалевським, в.о. директора ДНУ «Інституту інноваційних технологій і змісту освіти», який подякував за таку нелегку, але вкрай важливу працю практичного психолога та соціального педагога.

Ольга Флярковська, кандидат педагогічних наук, начальник відділу ДНУ «Інституту інноваційних технологій і змісту освіти», підняла питання сучасного стану психологічної служби в України, її проблеми та перспективи розвитку.

Віталій Панок, доктор психологічних наук, професор, директор Українського науково-методичного центру  практичної психології і соціальної роботи НАПН України, привітав колег з Днем психолога, що нещодавно минув, та у своїй промові звернув увагу на те, що у цій сфері працюють найбільш віддані люди, які багато роблять для піднесення ролі психологічної служби. А проведений конкурс заслуговує на те, щоб його згадали у всіх ЗМІ.

У роботі наукового зібрання також взяли участь Лариса Самсонова, керівник експертної групи з питань інклюзивної освіти директорату інклюзивної та позашкільної освіти МОН України та Ніна Березіна, головний спеціаліст відділу позашкільної освіти, виховної роботи та психологічного супроводу.

Церемонія нагородження переможців відбулася за участю Першого заступника Міністра Павла Хобзея та Юрія Завалевського, в.о. директора ДНУ «Інституту інноваційних технологій і змісту освіти».

На конкурс було подано 55 авторських програм, які оцінювало компетентне журі у складі науковців, практичних психологів, соціальних педагогів і представників громадських організацій.

         Серед  нагороджених дипломами працівники психологічної служби Львівської області:  Петринко Людмила Володимирівна, практичний психолог Підкамінської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Бродівського району Львівської області, Курчик Іванна Василівна, соціальний педагог Шклівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів ім. Мар’яна Корчака Яворівської районної ради Львівської області.

 

 Подякою ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» нагороджена Приведа О.М. завідувач НМЦ ПС.

 

Всі роботи учасників конкурсу розміщено в журналі «Шкільний світ».



Психолого-педагогічний семінар для вчителів початкових класів "Психологічні особливості адаптації першокласників до навчання"


14 березня 2019р. у Шклівській ЗОШ І-ІІІ ступенів імені Мар'яна Корчака відбувся психолого-педагогічний семінар для вчителів початкових класів на тему "Психологічні особливості адаптації першокласників до навчання". Заступник директора з навчально-виховної роботи Дубик О.В. розповіла про фізіологічну, соціально-психологічну, біологічну адаптацію першокласників в умовах НУШ. Практичний психолог Сенюта М. М. та соціальний педагог Курчик І.В. поділились результатами досліджень на основі аналізу тестування та спостережень по психологічній адаптації, довели до відома педагогів причини дезадаптації дітей та продемонстрували практичні рекомендації щодо успішної адаптації першокласників.

Методичний посібник Протидія булінгу в закладі освіти: системний підхід 

Немає коментарів: